Vis filtre

Kundeservice hos SECUBI

For at foretage et køb på secubi.dk skal du igennem 5 trin

  1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
  2. Indtast dine personlige oplysninger
  3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
  4. Godkend vores forretningsbetingelser
  5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet
Alternativt kan du altid ringe eller skrive til os, hvis du ønsker at at afgive en ordre, eller hvis du har brug for rådgivning.
 

Billig fragt og hurtig levering

For at gøre det nemt og billigt for dig som kunde er fragtprisen altid maksimalt 65 kr. - ligegyldigt om pakken vejer 10, 20 eller 30 kilo. Langt de fleste varer sendes samme dag, som bestillingen indløber, da vi er lagerførende af stort set alle produkter i sortimentet. Er et bestemt produkt mod forventning ikke på lager, fremgår det af lagerstatussen under det enkelte produkt. Bestiller du en vare, som ikke er på lager, vil du altid blive kontaktet, hvis varen ikke kan leveres inden for 7 dage. Vi sørger altid for at pakke varerne forsvarligt ind, så fragtskader undgås.

Gratis support for kunder

Hos SECUBI ApS forhandler vi udelukkende produkter, der er brugvenlige og simple at anvende. Af den grund er det muligt for alle selv at stå for montering og opsætning. Har du brug for råd og vejledning, tilbyder vi naturlig support. Supporthenvendelser kan ske på mail eller telefon. Vi hjælper vi dig videre og svarer på spørgsmål omkring opsætning og brug af vores produkter, hvis du har brug for hjælp.

Den gratis service omfatter kun de produkter, som du har købt hos SECUBI. Har du brug for support til opsætning af fx router eller andre enheder på netværket, som du ikke har købt hos SECUBI, sker det på timebasis.

Gode råd og guides i artikelsektionen

Vi taler hver dag med kunder og ved derfor, hvad der kan opstå tvivl omkring. Derfor har vi samlet svar på tekniske, opsætningsmæssige og mere generelle spørgsmål i vores artikelsektion. Her kan du få hjælp til at vælge den rette overvågningsløsning eller få gode råd til at få det bedste resultat med dit overvågningsudstyr. Finder du ikke svaret her, så er du altid velkommen til at ringe eller skrive til os.

Reklamation - vi løser problemet hurtigt!

Selvom vi har få reklamationer, sætter vi en ære i at afslutte reklamationssager, så hurtigt som overhovedet muligt, da vi ved, at vores kunder har brug for deres videoovervågning hver dag. Vi yder 2 års reklamationsret, og vi skelner ikke mellem privat- og erhvervskøb.  Læs mere om garanti og reklamationer.

Fortrydelsesret - intet problem

Fortryder du dit køb - intet problem. Vi har 14 dages fortrydelsesret på alle ordrer for både private og erhverv. Du får selvfølgelig hele det betalte beløb tilbage (inkl. fragt), og du skal ikke udfylde noget som helst, vi sætter dog pris på, hvis du ringer eller skriver til os, før du sender noget tilbage. Returfragten skal du dog selv betale. Bemærk i øvrigt, at returvarer kun sælges som demovarer, og du vil derfor aldrig opleve at få tilsendt en brugt vare, hvis du har bestilt en ny. Læs mere om fortrydelsesret.

Vi sender en mail, når en kunde fortryder eller reklamerer

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Kategorier